چگونه برای درمان یبوست در مرحله 4 بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان یبوست در مرحله 4 بیماری کلیه

چگونه برای درمان یبوست در مرحله 4 DiseaseIt کلیه شناخته شده است که بیماری مزمن کلیه می تواند بسیاری از علائم القاء، یبوست یکی از آنها است. و بسیاری از بیماران ممکن است آن را experieced، به ویژه کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند.
در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین divied، مرحله 4 مرحله پیشرفته است. معمولا، بعد از مردم را به این مرحله قرار می گیرند، دکتر همیشه دیالیز به آنها توصیه می شود. این می تواند کمک به تسکین علائم مانند کراتینین بالا اما پس از قطع لرزش آن، سطح کراتینین به سطح قبلی بازگشت خواهد کرد، حتی بیشتر از قبل. علاوه بر این، ممکن است یبوست در طولانی مدت القاء، پس صبور نیاز به استفاده از برخی از دارو های دیگر برای حل این مشکل ناشی از آن. همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه از بیماری های دیگر است، برخی از داروهای اشتباه مردم این بیماری را بدتر کند، بنابراین بیمار باید برای جلوگیری از به مصرف دارو قبل از دکتر خود مشورت کنید.
راه بهتری برای درمان یبوست ناشی از مرحله 4 CKD باید طبیعی و بی خطر باشد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک درمان طبیعی برای درمان این بیماری، با درمان این بیماری از ریشه آن را به بطور منظم احساس علائم ناشی از آن.
علاوه بر درمان مناسب، یک رژیم غذایی مناسب نیز می تواند کمک به آن را تسکین دهد. بنابراین بیماران باید میوه و سبزیجات تازه با فیبر بالا خوردن، اما همه آنها نمی خوبی برای آنها باشد. مواد غذایی که سرشار از پروتئین و پتاسیم هستند خوب برای بیماران مبتلا به این بیماری نیست، آنها ممکن است آسیب بیشتر به کلیه خود را. بنابراین شما بهتر است تغذیه خود را و یا دکتر آنلاین ما مشورت قبل از شما را برنامه رژیم غذایی.
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: